دستکش نیتریل محبوب ترین نوع دستکش یکبار مصرف در ایالات متحده

اگر آلرژی به لاتکس نبود، لاتکس یک ماده چند منظوره عالی بود. برخی از افراد به لاتکس حساس هستند و می تواند باعث واکنش های آلرژیک مختلف شود.

اینها می توانند خفیف، مانند راش یا کهیر، یا واکنش های شدید مانند آنافیلاکسی باشند. به همین دلیل، استفاده از انواع دستکش های یکبار مصرف برای برخی افراد یا متخصصان می تواند ایمن تر باشد.

دستکش نیتریل محبوب ترین نوع دستکش لاتکس 100 عددی در ایالات متحده است. آنها از لاستیک مصنوعی ساخته شده اند.

دستکش‌های نیتریل مزایای زیادی نسبت به دستکش‌های لاتکس دارند: ضخیم‌تر، مقاوم‌تر در برابر مواد شیمیایی و مقاوم‌تر در برابر سوراخ‌شدگی هستند و به طور کلی ارزان‌تر از دستکش‌های لاتکس هستند.

دستکش های نیتریل انتخاب مناسبی برای بسیاری از حرفه ای ها هستند. آنها برای هر موقعیتی که ممکن است با مایعات بدن در تماس باشید عالی هستند.

این آنها را به بهترین نوع دستکش لاتکس دندانپزشکی برای متخصصان پزشکی تبدیل می کند، از پزشکان و پرستاران گرفته تا دندانپزشکان و حتی هنرمندان تاتو.

دستکش های نیتریل برای کسانی که با مواد شیمیایی سوزاننده کار می کنند نیز مناسب است. این ممکن است شامل متولیان یا کارگران آزمایشگاه باشد.

دستکش های وینیل انتخاب مناسبی برای کسانی است که با کمترین هزینه به بیشترین تعداد دستکش نیاز دارند.

آنها کم هزینه ترین نوع دستکش لاتکس جراحی موجود هستند. دستکش های وینیل هنوز هم بسیار قابل اعتماد و برای کاربردهای خاص عالی هستند.

این نوع دستکش های ایمنی از پی وی سی، ماده ای بر پایه نفت، ساخته شده اند و ساخت آنها بسیار ارزان است.

آنها به اندازه دستکش لاتکس صنعتی یا نیتریل بادوام یا ضخیم نیستند، به این معنی که محافظت زیادی را ارائه نمی دهند. یکپارچگی آنها نیز می تواند در صورت کشیده شدن به خطر بیفتد.

 

  • منابع:
    1. How to Choose Disposable Gloves Guide
  • تبلیغات: 
    1. ادکلنی که باعث قتل فوتبالیست معروف شد!
    2. با رب گوجه می توانید نقاشی های زیبایی بکشید!
    3. 7 چیزی که درمورد میگو نمی دانستید
    4. بازیگر معروفی که با موزاییک به قتل رسید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.