زنی با زغال سکه ای عمده ظرف های پذیرایی مادرشوهرش را شست

برای تعیین بهترین زغال برای کباب کردن برای کسی که می خواهد در آخر هفته مقداری برگر و برگر بپزد، ما چند مارک بسیار توصیه شده را جمع آوری کردیم و آنها را مورد آزمایش قرار دادیم.

ما هر زغال سکه ای عمده را بر اساس معیارهای مختلفی ارزیابی کردیم، از جمله اینکه چقدر هزینه دارند، چقدر خوب پخته شده اند و چقدر خوب می سوزند.

پس از هفته‌ها آزمایش، ما فکر می‌کنیم که زغال چوب رویال اوک (موجود در آمازون) بهترین خدمات را به اکثر مردم خواهد داد. ما بوی تولید شده توسط این زغال چوب با کیفیت بالا، در دسترس بودن گسترده آن و توزیع اندازه های توده را بسیار دوست داریم.

زغال چوب رویال اوک در نهایت مورد علاقه ما بود. در حالی که در هر دسته بندی برنده دست به پایین نبود، ما فکر می کنیم برای یک کباب پز معمولی بهترین است.

زغال

وقتی کیف را باز می‌کنید، مجموعه‌ای عالی از تکه‌ها را خواهید دید. برای کباب پزهای معمولی، این چیز خوبی است زیرا شما می خواهید مخلوطی از قطعاتی که به راحتی روشن شوند و آنهایی که برای مدت طولانی بسوزند. توده های بلوط رویال تعادلی بین سبک بودن و ماندگاری طولانی در کتری ایجاد می کنند.

پس از روشن شدن بلوط رویال، عطری شیرین و دودی به استقبال ما آمد. آنقدر قوی بود که متمایز باشد، اما آنقدر ظریف بود که چیزی را که می‌پختیم تحت تأثیر قرار ندهد.

از زمان قرار دادن همبرگر روی گریل، هفت دقیقه طول کشید تا دمای همبرگر مرکزی به 130 درجه فارنهایت رسید. این تنها برای استفاده از دو پوند زغال چوب مناسب است.

در مقایسه با سایر زغال‌های کلوخه، بلوط سلطنتی مدت زمان متوسطی را سوزاند. ما درصد کمتری از تکه های بزرگ را پیدا کردیم، بنابراین با گذشت زمان، ممکن است متوجه شوید که خیلی سریع می سوزد، که اگر برای خانواده خود یک وعده غذایی درست می کنید، مشکلی نیست.

همچنین قابل ذکر است که زغال چوب رویال اوک برای افراد سیگاری طراحی شده است، بنابراین طعم شیرین و دودی را به غذا می دهد که ما دوست داشتیم. اگر قصد دارید بیش از چند ساعت در یک زمان کباب کنید، گزینه های بهتری وجود دارد.

به طور کلی، قیمت، تکه‌های خوب توزیع شده و بوی مطبوع آن‌قدر ما را تحت تأثیر قرار داد که کلوخه‌های زغالی بلوط سلطنتی را به عنوان آنچه در کباب‌پزی می‌خواهیم انتخاب کنیم.