استفاده از سنگ مصنوعی کورین ایرانی در ساخت بزرگترین آسمان خراش در دبی

سنگ مصنوعی Corian در دهه 60 قرن بیستم توسط شرکت آمریکایی Dupont اختراع شد. این سنگ ویژگی های ایده آلی دارد و امکانات زیادی را برای دکوراسیون داخلی فراهم می کند.

سنگ مصنوعی کورین ایرانی در بین معماران برجسته، طراحان و حتی کل شرکت های تولیدی بسیار محبوب است و هماهنگی قیمت و کیفیت را با هم ترکیب می کند.

DuPont با ایجاد یک سنگ مصنوعی اکریلیک Corian، هدف خود را دستیابی به ماده ای قرار داده است که سطح ایده آلی داشته باشد و ویژگی های کیفی آن از نظر مقاومت در برابر سایش تا حد امکان به سنگ طبیعی نزدیک باشد.

اما در عین حال، معایب سنگ طبیعی مستثنی می شود: بافت و رنگ ناهموار، تابش پس زمینه، عدم توانایی در ترمیم سطح آسیب دیده.

سنگ آکریلیک مصنوعی کوریان در مسکو: در میان تمام موارد موجود در کاتالوگ ما، مزایای سنگ مصنوعی کورین آن را به یکی از پرطرفدارترین مواد برای تکمیل و ساخت سازه‌های خانه تبدیل کرده است.

سنگ

بسیاری از مردم ترجیح می دهند سنگ مصنوعی کورین را در مسکو با قیمت ارزان در شرکت ما خریداری کنند و از آن برای اهداف مختلف در ایجاد سینک، سینک، وان حمام و همچنین تکمیل سازه های دیگر استفاده کنند.

ما به جرأت می گوییم که شهرت ما بی عیب و نقص است و بررسی های مثبت در مورد ما فقط این را تأیید می کند. این ماده نه تنها جهانی است، بلکه الزامات زیبایی شناسی را نیز برآورده می کند، بنابراین در هر فضای داخلی قرار می گیرد، و همچنین تازگی و رنگ را به یک راه حل طراحی موجود می آورد.

استفاده از متریال به طراحی حمام و آشپزخانه محدود نمی شود. همچنین برای تولید مبلمان، آستانه پنجره، ستون، روکش دیوار، لامپ ایده آل است. ترکیبی از کیفیت منحصر به فرد، سادگی و کاربردی بودن در مراقبت، کورین را به یکی از پرطرفدارترین مواد تکمیلی تبدیل کرده است.