کلاسور ارزانی که از مواد اتمی ساخته شد

بیایید یک بار برای همیشه با ایجاد یک کلاسور ارزان ساده و در عین حال موثر داده های دانش آموزی که می تواند یک بار راه اندازی شود و در تمام طول سال به راحتی نگهداری شود، به دنبال کار اداری بپردازیم.

چرا به یک کلاسور داده دانشجویی نیاز دارید؟ جدای از سودمند بودن سوابق ارتباطات خانوادگی، نمونه کار، اطلاعات اولیه… و غیره در دسترس است، در صورت نیاز، در صورت نیاز زمان دریافت خدمات برای دانش آموزان شما نیز ضروری است.

می‌توانم به شما بگویم به‌عنوان یک معلم جدید که صحافی داده‌ای نداشت، حضور در جلسه CSE بدون مستندات مناسب برای پشتیبان‌گیری از اینکه چرا خدمات خاصی را برای یک دانش‌آموز می‌خواستم، تجربه‌ای متواضعانه بود.

صحافی داده شما به شما این امکان را می دهد که مدرک دقیق مورد نیاز خود را برای نشان دادن به والدین و ارائه دهندگان خدمات ارائه دهید که چرا دانش آموز شما از اصلاح یا خدمات خاصی بهره می برد.

کلاسور

کلاسورهای داده دانش آموزی برای کنفرانس والدین و معلمان نیز عالی هستند. با یک کلاسور اطلاعات دانش آموزی که به خوبی نگهداری می شود، از تلاش برای توضیح دادن به والدین فرزندشان در مورد چه چیزی به کمک نیاز دارد، بدون مستندات قوی برای پشتیبان گیری، رها نمی شوید.

به همین ترتیب، می‌توانید با نشان دادن چندین نمونه کار و اهداف دانش‌آموزی که از آخرین ملاقات آنها ثبت کرده‌اید، به والدین نشان دهید که چگونه فرزندشان در طول زمان در یک زمینه خاص پیشرفت کرده است.

چه چیزی را باید در داخل یک کلاسور داده دانش آموز قرار دهید؟ من متوجه شده ام که اتصال دهنده های داده نیازی به پیچیده بودن ندارند. اگر حقیقت داشته باشد، من دیده ام که ساده ترین بایندرهای داده موثرترین هستند. این چیزی است که من در خود نگه می دارم.

باید شامل ابزارهایی باشد که دانش آموز برای موفقیت در کلاس درس و در طول روز مدرسه به آن نیاز دارد. این 10 ایده تنها چیزهایی نیستند که می توانید در کلاسور دانش آموزان قرار دهید.

اگر چیزهای واقعاً منحصربه‌فردی را به کلاسورهای دانش‌آموز خود اضافه می‌کنید، برای من نظر بگذارید و به من اطلاع دهید! من دوست دارم بشنوم که چگونه از ایده ها برای رفع نیازهای دانش آموزان منحصر به فرد خود استفاده می کنید.