ساخت کنسانتره میوه

کنسانتره میوه تا حد زیادی به این دلیل تولید شد که حجم کمتر باعث ارزان‌تر شدن قیمت کنسانتره میوه بسته بندی از تولید به مصرف محصولات برای ارسال و ذخیره‌سازی می‌شود.

به گفته پاسرلو، اما برای درست کردن آن، باید پالپ و پوست میوه‌ها را جدا کرد و مصرف‌کنندگان را از فیبری که از یک سیب قدیمی به دست می‌آورد محروم کرد و قیمت کنسانتره میوه تبریز از تولید به مصرف کاهش پیدا می کند.

به علاوه، ساخت کنسانتره میوه به گرم کردن میوه برای حذف آب نیاز دارد، فرآیندی که ویتامین C حساس به حرارت را از بین می‌برد.

وقتی فیبر و ویتامین C از میوه‌ها خارج می‌شود، بیشتر مواد مغذی آن نیز کاهش می‌یابد.

فیبر به هضم آهسته کمک می کند، بنابراین مصرف کنسانتره میوه، قند خون را سریعتر از خوردن میوه های سنتی افزایش می دهد.

ویتامین C نوعی آنتی اکسیدان است که به سبدی از عملکردهای بدن کمک می کند، بنابراین از دست دادن ویتامین C از تشکیل بافت بدن گرفته تا سیستم ایمنی بدن باعث پاسخگویی می شود.

به گفته واسانتی مالک، دانشمند تحقیقاتی در بخش تغذیه در دانشگاه هاروارد، به بیان دیگر، مردم باید کنسانتره میوه را به عنوان یک قند افزوده، شبیه به شربت ذرت با فروکتوز بالا ببینند.

دانشکده بهداشت عمومی چان. حتی اگر کنسانتره میوه با فیبر در محصول نهایی ترکیب شود، مالک می‌گوید گنجاندن آن همچنان باید ابروها را افزایش دهد.

ملک می‌گوید: «ما غلات کودکان را می‌بینیم که غلات کامل هستند، اما قند افزوده زیادی دارند» به شکل کنسانتره میوه. “اگرچه بهتر از خوردن قاشق شکر است، اما عالی نیست” زیرا شکر در مقادیر زیادی گنجانده شده است.

  • منابع:
    1. ?What Is ‘Fruit Concentrate,’ Anyway? And Is It Good For You
  • تبلیغات: 
    1. سه راه برای اینکه بنز بخرید
    2. تعبیر عجیبترین خوابها که سرنوشت دنیا را تغییر داد
    3. درست کردن ماسک صورت با کمک کرم پود را ببینید!
    4. با استفاده از دکمه، لباس عروس بدوزید