چسب مایع کوچک که هیچ مته ای نمیتواند آن را سوراخ دهد

چسب، ماده چسبنده ژلاتین مانند که از بافت حیوانی، به ویژه پوست و استخوان، یا از ماهی، کازئین (مواد جامد شیر) یا سبزیجات استخراج می شود. چسب در اوایل 3000 سال قبل از میلاد در ساخت مبلمان چوبی در مصر مورد استفاده قرار گرفت.

اصول کار چسب مایع کوچک و سایر چسب ها را درک کنید، اصول کار چسب و سایر چسب ها را بدانید همه ویدیوهای این مقاله را ببینید.
چسب های رزین مصنوعی مانند اپوکسی ها جایگزین چسب برای بسیاری از مصارف می شوند، اما چسب هنوز به طور گسترده به عنوان چسب در نجاری، در ساخت ساینده هایی مانند کاغذ سنباده و به عنوان یک کلوئید در فرآیندهای صنعتی  به عنوان مثال، بازیابی ذرات جامد استفاده می شود. در یک مایع معلق است.

فرآوری مواد، مجموعه ای از عملیات که مواد صنعتی را از حالت خام به قطعات یا محصولات نهایی تبدیل می کند.

مواد صنعتی به موادی گفته می شود که در ساخت کالاهای “سخت” مانند ماشین آلات و تجهیزات کم و بیش بادوام تولید شده برای صنعت و مصرف کنندگان، در مقایسه با کالاهای “نرم” یکبار مصرف، مانند مواد شیمیایی، مواد غذایی، داروها و پوشاک استفاده می شود.

چسب

پردازش مواد با دست قدمتی به قدمت تمدن دارد. مکانیزاسیون با انقلاب صنعتی قرن 18 آغاز شد و در اوایل قرن 19 ماشین‌های اساسی برای شکل‌دهی، شکل‌دهی و برش، عمدتاً در انگلستان توسعه یافتند.

از آن زمان، روش‌ها، تکنیک‌ها و ماشین‌آلات پردازش مواد از نظر تنوع و تعداد افزایش یافته است.

چرخه فرآیندهای تولید که مواد را به قطعات و محصولات تبدیل می کند بلافاصله پس از استخراج مواد خام از مواد معدنی یا تولید از مواد شیمیایی اساسی یا مواد طبیعی شروع می شود.

مواد اولیه فلزی معمولاً در دو مرحله تولید می شوند. ابتدا سنگ معدن خام برای افزایش غلظت فلز مورد نظر پردازش می شود. به این می گویند بهره مندی.

فرآیندهای بهره‌وری معمولی شامل خرد کردن، برشته کردن، جداسازی مغناطیسی، شناورسازی و لیچینگ است. دوم، فرآیندهای اضافی مانند ذوب و آلیاژسازی برای تولید فلزی که قرار است به قطعاتی تبدیل شود که در نهایت در یک محصول مونتاژ می شود، استفاده می شود.