نقاشی با طراحی پرده های جدید یک شب میلیاردر شد

پرده های نیمه مات
انواع پرده
پرده نیمه مات
پرده های نیمه مات مانند ترکیبی از پرده های شفاف و پرده های سیاه هستند. این پردهای جدید حتی زمانی که بسته هستند، مقداری نور روز را به اتاق می دهند.

این نوع پرده همچنین حریم خصوصی بیشتری را نسبت به پرده های شفاف فراهم می کند.

این نوع پرده‌ها برای هر کاربری انتخابی محبوب هستند و می‌توان آن‌ها را با آویزان کردن آن‌ها بر روی یک پرده دوبل با پرده‌های دیگر ترکیب کرد تا شفافیت بیشتری داشته باشند.

پرده های خاموشی
انواع پرده
پرده های خاموشی
پرده های خاموش اجازه می دهند مقدار بسیار کمی از نور وارد اتاق شود که در حالت بسته هستند. این پرده ها توسط مواد سنگین تر تولید می شوند و اغلب دارای آسترهای داخلی هستند.

این پرده ها بیشترین حریم خصوصی را فراهم می کنند و اغلب دارای ویژگی های اضافی فراتر از هدف تزئینی خود هستند. مردم اغلب از پرده های خاموشی در اتاق خواب، تئاتر یا هر مکان دیگری که دور نگه داشتن نور طبیعی نگرانی است استفاده می کنند.

گاهی اوقات، از پرده‌های خاموشی روی پرده‌های شفاف استفاده می‌شود تا ویژگی‌های اضافی و ظاهر صیقلی‌تری نسبت به آنچه می‌توانید با یک آستر پرده ساده به دست آورید، ارائه دهند.

پرده

انواع پرده بر اساس سبک دلبستگی
شما همچنین نحوه اتصال پرده به میله را در نظر گرفته اید. بسته به سبکی که به دنبال دستیابی به سبک های دلبستگی خاصی هستید، برای شما مناسب تر خواهد بود.

پرده های جیبی میله ای
پرده گیره و چشمک
پرده های بالای برگه
پرده های تب مخفی
پرده جیبی میله ای
انواع پرده
پرده جیبی میله ای
پرده های جیبی میله ای دارای یک جیب هستند که در بالای پرده دوخته شده است. برای آویزان کردن پرده های جیب میله ای، میله پرده را از پرده عبور داده و از طرف دیگر جیب خارج می کنید.

این پرده ها با پرده پر طرفدار هستند. آنها همچنین بدون پرتاب برای ایجاد یک ظاهر معمولی استفاده می شوند.

معمولاً یک پرده جیب میله ای در پارچه هایی مانند پنبه یا کتان به بهترین شکل به نظر می رسد. جیب گاهی اوقات دارای طرح های تزیینی مانند گلدوزی یا قلاب دوزی است.