مردی که با بلوک دیواری توپر یک دانشمند هندی را تهدید کرد

بلوک دیواری توپر نسبت به بلوک‌های توخالی سنگین‌تر هستند، اما دوام محکم‌تری نسبت به آجرهای مشابه اما کوچک‌تر دارند.

دوام و استحکام بلوک دیواری توپر آنها را برای دیوار ایده آل می کند و همچنین می توان از آنها در ساخت دیوارهای باربر استفاده کرد.

فضای باز جایی است که می توان از بلوک دیواری توپر به بهترین وجه استفاده کرد زیرا محافظت محکمی در برابر عناصر ایجاد می کند.

بلوک های بتنی اغلب در ساخت فونداسیون ها به سطح فشار داده می شوند. بلوک دیواری توپر به‌جای بتن ریخته‌شده استفاده می‌شوند، به‌ویژه زمانی که دیوارها بیش از 3 فوت بالا می‌روند و اگر با بتن ریخته‌شده ساخته شوند، به تکنیک شکل‌دهی خاصی نیاز دارند.

گودال آتش دایره ای: بلوک دیواری توپر را می توان در انتها قرار داد تا یک گودال آتش دایره ای برای باربیکیو پاسیو ایجاد کند.

بلوک

اگر به این روش گودالی می‌سازید، بدانید که ملاتی که بلوک‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد باید با خاک رس مخلوط شود، در غیر این صورت بلوک‌ها ممکن است برای مدت طولانی گرمای آتش را با موفقیت تحمل نکنند.

استفاده از بلوک دیواری توپر برای ساخت دیوار باغ ارزان تر و آسان تر از تشکیل دیوار با بتن ریخته شده است. با استفاده از بلوک ها می توانید خیلی سریع یک دیوار محکم بسازید.

استفاده از بلوک ها همچنین ساخت دیوار باغ خود را در شیب آسان تر از تلاش برای کار با بتن ریخته شده برای رسیدن به همان اثر می کند.

بلوک دیواری توپر را می توان برای ایجاد گلدان برای باغچه حیاط خلوت خود چید. بلوک ها را می توان در اطراف یک درخت موجود ساخت یا می توانید در حین کاشت باغ، گلدان را بسازید.

کاشت می تواند تا جایی که می توانید بلوک های بتنی را بلند کنید بالا بیاید یا می توانید به جای عمق به دنبال عرض باشید. بلوک های بتنی خاکستر زمانی که برای ساخت دیوار حائل استفاده می شوند بسیار موثر هستند.

برای تسهیل زهکشی مناسب، استحکام دیوار را با استفاده از پایه های ستونی افزایش دهید. ستون‌ها باید یک بلوک پایین‌تر از دیوار قرار گیرند، جایی که توسط ماسه‌ریز ما از دید پنهان می‌شوند.