مردی با چاقو شکاری تاشو توانست کروکدیل بزرگی را شکار کند

ویژگی های اضافی محصولات دست ساز: قلاب روده:  عنصر اصلی اضافی چاقو شکاری تاشو قلاب روده است. قلاب روده نوع خاصی از تیغه است که اغلب توسط شکارچیان برای سوخت گیری در مزرعه استفاده می شود.

ستون فقرات دارای یک نیم دایره نوک تیز است که به شکارچیان اجازه می دهد تا پوست حیوان را برای تمیز کردن آن باز کنند. در حالی که برخی افراد قلاب شکم را راحت می دانند، اکثر چاقوهای شکاری می توانند به راحتی شکم حیوان را بدون آن باز کنند.
محافظ دست: یکی دیگر از ویژگی هایی که اغلب در چاقوهای شکاری یافت می شود، محافظت از دست است، زیرا هنگام سوراخ شدن لبه ها، شرایط می تواند بسیار لغزنده شود.

محافظت خوب، مانند آنچه که معمولا در چاقوهای بووی یافت می شود، از لیز خوردن دست شما روی تیغه و آسیب رساندن به شما جلوگیری می کند.
دسته ارگونومیک و ضد لغزش: یک دستگیره ارگونومیک و بدون لغزش یکی از ویژگی‌های کلیدی تقریباً هر چاقوی شکاری است، زیرا یک دستگیره نامناسب که در هنگام خیس شدن به لیز خوردن ادامه می‌دهد، راهی مطمئن برای فاجعه است.

چاقو

دسته ارگونومیک شکار را راحت تر و ایمن تر می کند. جنس دسته چاقوهای شکاری بسیار متفاوت است، از استخوان گرفته تا مواد مصنوعی.
چنگال ها در حالی که به ندرت می توان چاقوی شکاری را دید، اما این واقعیت وجود دارد.

چاقویی مانند Gerber Gator Clip Point Combo Edge دارای سوراخ‌هایی است، اما این چاقوها در کشتار برخی از حیوانات در مزرعه اختلال ایجاد می‌کنند.
یک چاقوی شکاری غلاف. آخرین عنصر اضافی چاقوی شکاری غلاف است. غلاف برای شکارچیان تاشو مورد نیاز نیست، اما برای چاقوهای تیغه ثابت مورد نیاز است. غلاف ها از تیغه در برابر آب و هوای بد محافظت می کنند و حمل و نقل آن را آسان می کنند.

تاریخچه چاقوی شکاری دست ساز: تعیین زمان اختراع اولین چاقوی شکاری دست ساز غیرممکن است، زیرا این چاقو هزاران سال است که وجود داشته است.

اما چاقوی شکار ممکن است یکی از قدیمی ترین ابزارهایی باشد که تا به حال ساخته شده است، درست بعد از چکش و چکش. در عصر حجر، انسان باستان چاقوهایی را از سنگ، صدف یا استخوان به عنوان سلاحی مرگبار در حین و بعد از شکار می ساخت.

مصریان باستان نیز از صنایع دستی شکار استفاده می کردند و حتی برای چاقوهای سنگی خود دسته های چوبی می ساختند.

این نیزه ها ممکن است با چاقوهای شکاری مدرن متفاوت بوده باشند، اما برای شکار استفاده می شدند، در حالی که از چاقوهای سنگی کوچکتر برای شکار کردن و بریدن گوشت استفاده می شد.