مردی با ظرف یکبار مصرف همبرگر زخم دستش را باند پیچی کرد

ظرف یکبار مصرف همبرگر با درب محکم برای تحویل، نگهداری انواع مختلف محصولات ایده آل هستند. بسته بندی تقاضای زیادی دارد و محکم وارد زندگی یک فرد مدرن شده است.

توسط کافه ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها، افراد برای استفاده خانگی خریداری می شود. اصل استفاده ساده است: درب ظرف را باز کنید، غذا را بچینید، آن را ببندید و در یخچال، فریزر بگذارید یا در مسافرت برای کار با خود ببرید.

با توجه به هزینه کم کالاها، بسته بندی جهانی هستند.ظروف یکبار مصرف یک راه حل مدرن برای بسته بندی، نگهداری کوتاه مدت و حمل و نقل محصولات غذایی است.

آنها در تولید مواد غذایی، فروشگاه های مواد غذایی، موسسات پذیرایی، شرکت های پذیرایی، هتل ها هر جا که غذا وجود دارد، استفاده می شود. در صورت لزوم، ظرف را می توان با یک آرم برچسب گذاری کرد.

ظرف

ظروف پلاستیکی غذا با درب دارای چندین مزیت نسبت به انواع بسته بندی یکبار مصرف است: سختی و استحکام متوسط، در ظرف غذا، محصولات از گرد و غبار، رطوبت، بوهای خارجی و سایر عوامل نامطلوب خارجی محافظت می شوند.

برای غذاهای نرم که باید شکل خود را حفظ کنند، مانند کیک و شیرینی، این ظرف ایده آل است. آنها را از تأثیرات مکانیکی محافظت می کند و این تفاوت اصلی بین ظرف و کیسه بسته بندی است.

مقاومت شیمیایی: ظروف پلاستیکی یکبار مصرف توسط روغن ها، چربی ها و سایر مواد مغذی از بین نمی روند، با محتویات آن واکنش نشان ندهید. بنابراین محصولات موجود در چنین ظروفی طعم و بوی خود را حفظ می کنند.

شفافیت: با توجه به این خاصیت، محتویات ظرف پلاستیکی غذا بدون باز شدن قابل مشاهده است. این امر به شرکت‌های تجاری اجازه می‌دهد تا کالاها را آزادانه روی پیشخوان نمایش دهند و مشتریان نیز محصولات را به سلیقه خود انتخاب کنند.

این مزیت مزیت ظروف پلاستیکی نسبت به بسته بندی های کاغذی و مقوایی است.