فروش ویژه ی لنت عقب دیسکی سمند ef7 در قطب شمال

وقتی صحبت از نصب لنت عقب دیسکی سمند ef7 می شود، هیچ جایگزینی برای تحقیق وجود ندارد. قبل از تصمیم گیری از گاراژ محلی خود بپرسید، نظر خود را در انجمن ها بررسی کنید و مزایا و معایب هر نوع را بخوانید.

گفته می‌شود که یک پذیرش عمومی وجود دارد که خودروهای سبک‌تر و فشرده‌تر برای لنت‌ عقب های ترمز ارگانیک مناسب‌تر هستند. آنها قدرت توقف مورد نیاز را دارند و در عین حال حداقل صدا را تولید می کنند. خرید آنها نیز نسبتاً ارزان است.

در همین حال، خودروهای سایز متوسط به این مقدار کمی اضافی برای قدرت توقف نیاز دارند. بنابراین یک NAO فلزی کم مناسب ترین است، فقط برای افزایش حجم آماده باشید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک ماشین اسپورت دارید و میل بیشتری به شتاب گیری دارید، لنت عقب ترمزهای نیمه فلزی یا سرامیکی با کارایی بالا را انتخاب کنید. هر دو تضمین می کنند که قبل از برخاستن از زمین متوقف می شوید.

لنت

در نهایت، رانندگان کامیون و کسانی که بارهای قابل توجهی را حمل می کنند، به مقدار بیشتری از فلز نیاز دارند. حتی ممکن است برای ارائه این محافظت اضافی، پدهای وظیفه ای شدید لازم باشد.

میانگین طول عمر یک مجموعه لنت عقب ترمز حدود 50000 مایل است. مدل‌های جدیدتر دارای چراغ هشداردهنده‌ای هستند که نشان می‌دهد چه زمانی تغییر لازم است، اما صدای جیغ بلند، لرزش بد، فرسودگی آشکار و تمایل خودرو به کشیدن به یک طرف سرنخ‌های بیشتری را ارائه می‌دهد.

بنابراین مراقب لنت عقب ترمز خود باشید، آنها بیشتر از آنچه فکر می کنید اهمیت دارند.سیستم ترمز شما شاید حیاتی ترین مکانیسم ایمنی در وسیله نقلیه شما باشد.

اما در حالی که هر روز به ترمزها تکیه می‌کنید تا به شما کمک کنند تا با خیال راحت از نقطه A به B برسید، احتمالاً به این فکر نمی‌کنید که وقتی پدال ترمز را فشار می‌دهید واقعاً چه اتفاقی می‌افتد.
در اینجا اصول اولیه نحوه عملکرد سیستم آمده است: هنگامی که روی پدال ترمز خود را پا می گذارید، خودروی شما مایع تحت فشار را از طریق خطوط ترمز خود به داخل یک کالیپر در هر چرخ، جایی که لنت عقب های ترمز قرار دارند، فشار می دهد.

روغن ترمز لنت عقب های ترمز را به روتور دیسکی در هر چرخ فشار می دهد تا سرعت آن را کاهش دهد و به تدریج چرخ های شما را متوقف می کند.
به عبارت دیگر، سیستم ترمز شما انرژی جنبشی ماشین شما را از طریق اصطکاک اعمال شده توسط لنت عقب های ترمز به انرژی حرارتی تبدیل می کند.