صعود به کوههای آلپ با پوشیدن پالتو بارانی چرم

وقتی صحبت از لوازم اصلی کمد لباس به میان می‌آید، به نظر می‌رسد که بارانی هرگز بالا نیامده است. این ناعادلانه است، زیرا یک بارانی با کیفیت یا یک کت بارانی باید یکی از چیزهایی باشد که شما روی آن سرمایه گذاری می کنید، به خصوص اگر در مکانی با بارندگی زیاد زندگی می کنید.
این  نوع پالتو بارانی نه تنها در خشک نگه داشتن شما عالی است، بلکه می تواند شیک باشد و به عنوان ابزار بازتابنده عمل کند. در این مقاله به دلایلی خواهیم پرداخت که چرا بارانی یا پالتو بارانی باید بخشی از کمد لباس هر کسی باشد.اولین چیزی که احتمالاً به ذهن می رسد، آن پالتو پوست معروفی است که از EVA ساخته شده است که احتمالاً در کودکی پوشیده اید. و در حالی که آن‌هایی که به نام slickers نیز شناخته می‌شوند، هنوز وجود دارند این پالتو پوست بارانی از آن زمان تا کنون راه زیادی را پیموده است.

انواع بسیار شگفت انگیز پالتو پوست سمور وجود دارد که هم شیک و هم کاربردی هستند. پالتو های پوست در رنگ ها و مدل های مختلف موجود هستند و می توان آنها را از  فروشگاه های مختلفی  تهیه کرد.

از پالتوهای های فنی طراحی شده برای پیاده روی گرفته تا پالتو پوست سمور زیبا که برای یک روز بارانی در شهر مناسب هستند، همچنین یک پالتو بارانی هم برای همه وجود دارد.

اصلی ترین و واضح ترین دلیل پوشیدن بارانی این است که شما را خشک نگه می دارند. آنها از پارچه ضد آب ساخته شده اند که اجازه نمی دهد حتی یک قطره آب از آن عبور کند.

  • منابع:
    1. Why a raincoat is a necessary part of your wardrobe
  • تبلیغات: 
    1. روش آموزش رنگ به کودکان
    2. لباس نوزاد باید از الیافی کاملا طبیعی و درجه یک باشد
    3. با استفاده از روش هایی در خانه اتومبیل خود را پولیش کنید
    4. رفتار های عجیب ماهی ها با کاهش دما آب تغییر می کند