زنی با پوشیدن پالتو زنانه پلنگی همسرش را ترساند

پالتو زنانه پلنگی با یک شبح مجاور یا مستقیم با دو طرف مشخص متمایز می شود. یک شیار و یک تاشو در پشت محصول وجود دارد. همچنین “بند های شانه ای” وجود دارد که با یک دکمه فلزی و یک بند بسته می شوند.

این مدل همچنین از کمد لباس نظامی مردانه آمده است و معمولاً از پارچه های ضخیم دوخته می شود. طول می تواند هر کدام باشد. مناسب برای دختران لاغر با پاهای بلند.

چسترفیلد: این یک پالتو کلاسیک انگلیسی است. از نظر ظاهری شبیه یک پالتو پوشاک مردانه است که از پشم متراکم دوخته شده است.

این می تواند با یک یا دو طرف باشد، اغلب دارای یک بست پنهان و جیب های فلپ است. این استایل را می توان در استایل اداری سخت قرار داد و یا با لباس های سبک کژوال بدون کفش پاشنه دار پوشید.

پالتو

پالتو سوینگر: فرصتی عالی برای احساس راحتی و عدم محدودیت. این مدل از خط سرشانه دارای شکل گشاد است. این می تواند یک انتخاب عالی برای خانم هایی با هر هیکل و سبک زندگی فعال باشد. با شلوار جین تنگ، شلوار و دامن و کفش پاشنه بلند عالی به نظر می رسد.

پالتو پیچی: مدلی شیک و بدون بست. فقط کمربند گنجانده شده است. معمولا طول متوسطی دارد و به ایجاد ظاهری زیبا و زنانه برای هر روز کمک می کند. بصری شبح را طولانی می کند و به شکل گیری نسبت های ایده آل شکل کمک می کند.

کروبی: یک پالتو تک کلاسیک که از انگلیس به ما رسیده است. معمولاً دارای طولی زیر زانو و سیلوئت مستقیم یا نیمه برازنده است. تصاویر با چنین لباس های بیرونی بسیار مختصر و شیک هستند.

پیله: یک مدل بسیار شیک امروزی. ویژگی اصلی این است که برش در ناحیه کمر کشیده شده و سپس به تدریج به سمت پایین باریک می شود. معمولاً در سبک مینیمالیستی و بدون هیچ گونه عناصر تزئینی ارائه می شود. این می تواند با یک یقه گرد ساده یا بدون آن باشد. برای خرید مدل هایی با آستین کوتاه و ¾ ارائه می شود.

ترنچ پالتو: طول چنین محصولی می تواند هر باشد ، یک پالتو سنگر از پارچه ضد آب دوخته شده است ، زیرا عملکرد اصلی محافظت در برابر باران است.

این می تواند دو سینه یا بدون سینه باشد، گاهی اوقات دارای خز تزئینی یا آستری با عایق برای فصل سرد است. از ویژگی های متمایز آن می توان به بند روی آستین ها، دریچه های هوا، بند شانه، یقه رو به پایین و یقه در پشت اشاره کرد.