زنی با ست حوله مردانه همسرش دستمال آشپزخانه دوخت

هنگامی که ست حوله مردانه خود را دریافت می کنید، می تواند وسوسه انگیز باشد که بخواهید فوراً از آنها لذت ببرید و خود را در نرمی آنها بپیچید. این قابل درک است. پس از همه، چرا تجربه نوازش کردن خود را بیش از این به تاخیر بیاندازید؟

با این حال، ما قویاً به شما توصیه می کنیم که حوله های خود را قبل از اولین استفاده بشویید تا مطمئن شوید که محصولات شما تازه و تمیز هستند.

برای حفظ الیاف محصولات خود و ظاهر مجلل آنها، توصیه می شود حوله های خود را در دمای 40 درجه بشویید. شستن در دمای بالاتر می تواند مواد محصولات شما را کوچک کرده و الیاف را ضعیف کند که این امر باعث می شود محصولات شما لوکس تر شوند.

حوله های ما عاشق چرخش در خشک کن هستند. بنابراین، اگر خشک کن دارید، از خشک کردن حوله های خود در آن با دمای 60 درجه درنگ نکنید.

این به ملحفه های حمام شما اجازه می دهد تا تمام نرمی، حجم و ظاهر مجلل خود را بازیابندپارچه تری که یک پارچه حلقه ای است، ممکن است هر از گاهی نخ هایی بیرون بزند. نترسید، این طبیعی است (به این دلیل است که حوله های حمام ما از 100٪ پنبه ارگانیک با الیاف تری شانه شده ساخته شده اند).

حوله

فقط کافی است این نخ کوچک را با یک قیچی ببرید و حوله های شما دوباره شبیه نو می شوندیک حوله حمام تمیز می تواند مملو از میکروب باشد.

استفاده از حوله به طور نامحدود بسیار رایج است که می تواند آسیب های زیادی به پوست وارد کند و حتی بر سلامت تأثیر زیادی بگذارد. به دلایل بهداشتی، توصیه می شود حوله خود را مرتباً تعویض کنید. اما چند وقت یکبار؟ این چیزی است که در این مقاله با هم کشف خواهیم کرد.

چرا حوله های خود را تعویض کنید: ما حوله را درست بعد از دوش گرفتن در حمام استفاده می کنیم، بنابراین وقتی تمیزتر هستیم. بنابراین کثیف شدن یا آلوده شدن پوست به باکتری در این زمان طبیعی نیست. حوله ها معمولا حاوی میکروب هستند.

آنها در واقع لوازم جانبی هستند که رطوبت را حفظ می کنند، بنابراین شرایط مساعدی را برای تکثیر باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها ایجاد می کنند.

هنگامی که یک حوله برای چند هفته استفاده می شود، در حال حاضر با قارچ ها، ویروس ها و باکتری ها می خزد. احتمالاً خیلی زود اثرات منفی حضور آنها را احساس نخواهید کرد. بسته به اینکه پوست شما چقدر حساس است، مستعد آلرژی، آکنه، عفونت های قارچی، بثورات و غیره می شوید.

اینها شرایطی هستند که می توانند خیلی سریع از فردی به فرد دیگر سرایت کنند. بنابراین لازم است که حوله های دوش خود را مرتباً تعویض کنید تا از خود در برابر همه این بدی ها محافظت کنید.