زنی از پودر لباسشویی 5 کیلویی پرسیل به عنوان ادویه در خورشت استفاده کرد

اگر هنگام خرید پودر لباسشویی 5 کیلویی پرسیل با خواندن اطلاعات روی بسته بندی تصمیم می گیریم، پس هنگام خرید پودر لباسشویی، قیمت مناسب یا بسته بندی و تبلیغاتی که دوست داریم اغلب تعیین کننده است.

اول از همه، باید از نوع لباس هایی که می خواهید بشویید، اقدام کنید. هنگام شستن لباس های سفید، سفید کننده ها اجزای مهمی هستند.

مارتین توضیح داد: «پودر لباس‌شویی که برای شستن سفیده‌ها طراحی شده‌اند، حاوی سفیدکننده‌های قوی و روشن‌کننده‌های نوری هستند.

روشن کننده نوری ماده ای است که در حین شستشو در پارچه باقی می ماند و در نتیجه سفیدی در نور سفیدتر به نظر می رسد. اگر لباس های تیره را با پودر لباسشویی که برای شستن لباس های سفید طراحی شده است بشویید، لباس ها به سرعت محو می شوند.

شوینده های لباسشویی پارچه های رنگی حاوی اجزای خاصی هستند که رنگ را در پارچه چسبانده و از شسته شدن آن در حین شستشو جلوگیری می کنند.

مواد شوینده

شوینده های لباسشویی با کیفیت حاوی آنزیم هایی هستند که به تجزیه کثیفی کمک می کنند. در این مورد، بسته بندی می گوید “حاوی آنزیم”.

دو آنزیم وجود دارد که بیشتر در مواد شوینده استفاده می شود. از این میان، پروتئازها پروتئین هایی مانند خون و عرق را از بین می برند و آمیلاز نشاسته (علف، سس کچاپ، سس و انواع توت ها) را از بین می برد.

تبلیغات زنان خانه دار را مجبور می کند در هنگام شستشو علاوه بر پودر لباسشویی، کالگون نیز اضافه کنند. چه نوع پودرلباسشویی را انتخاب کنیم؟

برای اینکه تصمیم بگیرید کدام پودر لباسشویی را انتخاب کنید، باید ترکیب آن را به دقت مطالعه کنید. بهتر است پودرهای لباسشویی جداگانه را برای انواع مختلف شستشو خریداری کنید برای شستن اقلام رنگی.

چیزهای ساخته شده از پشم، ابریشم و سایر پارچه های ظریف؛ برای شستن وسایلی که نیاز به سفید کردن یا پاک کردن لکه دارند.

مطمئناً می توانید یک پودر لباسشویی جهانی خریداری کنید، اما پس از آن باید برنامه ها و دمای شستشو را با در نظر گرفتن اهداف آن با دقت انتخاب کنید. اما حتی در این مورد، حتما باید یک پودر لباسشویی جداگانه برای شستن وسایل پشمی و ابریشم خریداری کنید.

پودرهای لباسشویی مواد شیمیایی هستند که ما روزانه با آنها سر و کار داریم. به همین دلیل، این سوال کاملاً منطقی پیش می آید: آنها (پودرهای لباسشویی، اس ام اس) چقدر برای سلامتی ما مضر هستند.