رمالی با کفش مردانه بروکس به خواستگای چند دختر پولدار تهرانی رفت

کفش مردانه بروکس نوع کفش مردانه مدرن بدون عناصر تزیینی با زیره نازک و رویه بلند فقط با درج لاستیکی در کناره ها. ساخته شده از چرم صاف مشکی یا قهوه ای.

بروگ ها: بیابان ها چکمه های جیر راحت با زیره کرپ، دو جفت چشمک برای بند. اگر چکمه هایی با شکل یکسان – ساخته شده از چرم، با کف چرم یا لاستیکی می بینید، باید بدانید که این چکمه ها چوککا نامیده می شوند. صحراها با بالابر ساخته می شوند.

آنها را می توان با شلوارهای رنگ روشن بدون پیکان، با شلوار جین رول شده، با کت های قد متوسط، با کت و کت های توید پوشید.

بروگی: مدل کلاسیک با الگوهای تزئینی در امتداد درز. برخی از کفش ها الگوهای بیشتری دارند، برخی کمتر. هرچه الگوهای کمتری باشد، مدل رسمی تر در نظر گرفته می شود. توری هم باز و هم بسته یافت می شود.

این نوع کفش مردانه شیک با کت و شلوارهای تجاری پوشیده نمی شود. آنها با شلوار جین یا برخی از شلوارهای غیر رسمی ترکیب می شوند.

کفش

اکثر مردان لباس های گران قیمت و باکیفیت می خرند. و کفش را فراموش کن اما اگر در خرید چکمه یا کفشی که با تصویر مطابقت دارد صرفه جویی کنید یا نمی دانید با چه چیزی بپوشید، در نهایت می توانید مضحک به نظر برسید. به ویژه، این امر در مورد انتخاب کفش برای بهار و تابستان صدق می کند.

Topsiders: این مدل کفش قایق بادبانی است. در ابتدا، این نوع از کفش های مردانه مدرن برای پوشیدن روی عرشه قایق ها طراحی شده بود.

ویژگی‌های متمایز این مدل توری، درز نقطه‌دار متضاد در کل محیط و زیره شیاردار ثابت است. می تواند هر رنگی باشد. آنها از جیر و چرم ساخته شده اند.

مقرنس. اینها کفش هایی با کفی کم بدون بند و بست های ساخته شده از چرم نرم یا جیر هستند. درج های لاستیکی کوچکی در زیره وجود دارد.

همه از کفش های کلاسیک خسته می شوند، کفش های اسپرت همیشه مناسب نیستند. و موکاسین ها با رویکرد شایسته را می توان در همه جا پوشید. همانطور که می گویند، هم به عید و هم به دنیا.

توصیه نمی شود آنها را فقط با کت و شلوارهای کلاسیک، کت و شلوار، دمپایی بپوشید. اینها کفش های کاملا غیر رسمی هستند. بهتر است آنها را با شلوار کتان، شلوار جین و شلوار کوتاه بپوشید.