دکمه فلزی + قیمت خرید فروش

امروزه دکمه ها در رنگ ها و جنس های متنوع تهیه و تولید می شوند. در نتیجه، دکمه ها با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. لازم به ذکر است بدانید یکی از مدل های پرفروش دکمه در بازار، دکمه های فلزی می باشد که کاربرد گسترده ای دارند. اگر بخواهیم در خیاطی یکی از ابزار های پر کاربرد را نام ببریم، می توانیم از دکمه های فلزی یاد کنیم که جنسی محکم دارند و معمولا برای مانتو ها و پالتوهای زنانه استفاده می شوند. خریداران عمده می توانند از این سایت با مناسب ترین قیمت دکمه فلزی را تهیه نمایند.

دکمه فلزی + قیمت خرید فروش

دکمه فلزی

دکمه فلزی دکمه های فلزی به دلیل قیمت مناسب و راحتی دوخت جزو پرطرفدارترین دکمه ها در صنعت تولید پوشاک هستند. در تولید دکمه های فلزی شاهد این مساله هستیم که استفاده از پارچه هایی هم رنگ لباس می تواند عاملی در افزایش زیبایی دوخت آن ها باشد و از همین رو در دوخت انواع کت های مجلسی زنانه به منظور کاهش هزینه های دوخت لباس از این نوع دکمه های فلزی پارچه استفاده می شود. دکمه های فلزی انواع مختلفی دارند که در این نوشته قصد داریم شما را با انواع دکمه های چهار پارچه و کاربردهای آن ها آشنا کنیم.

این نوع دکمه ها از 4 قسمت تشکیل شده که دو قسمت در رو و دو قسمت در زیر قرار می گیرد به همین دلیل به آن چهار پارچه می گویند. چهار پارچه ها در انواع مختلفی هستند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد. تمامی این چهار پارچه ها در رنگ بندی های مختلف مسی، دودی، زردقلم، استیل و در دو حالت ساده و نقش دار یافت می شود.

  1. ریز شماره 3: این نوع دکمه به علت اندازه کوچکی که دارد اکثرا در کارهای کوچک مانند دستبند، لباس نوزادی و برای جیب های نما (پیراهن مردانه) مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. میانه شماره 4: این نوع دکمه دارای اندازه ی متوسط است که اکثرا برای لباس فرم مدارس، کیف های دستی و کیف پول و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. چهار پارچه آلفا (بزرگ): این نوع چهار پارچه نسبت به بقیه چهار پارچه ها دارای اندازه بزرگی است و بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که مقاومت بیشتری لازم دارد. مانند کاپشن و…
  4. چهار پارچه درشت (قابلمه ای): این نوع چهار پارچه همانند سایز آلفا است با این تفاوت که دو پارچه آن با آلفا فرق می کند و یکی از قسمت های آن به صورت قابلمه ای شکل بوده و به همین لحاظ از مقاومت بیشتری برخوردار است.

دکمه فلزی صدفی

دکمه فلزی صدفی دکمه های فلزی صدفی در زمره پرمصرف ترین انواع این اجناس بوده و فروشگاه های آنلاین با هدف فروش عمده، این دو دسته را با تنوع بالاتری در اختیار مخاطب قرار می دهند. در اینکه دکمه از پرکاربرد ترین وسایل جانبی خیاطی می باشد هیچ شکی نیست. بیش از نود درصد لباس مربوط به گروه های سنی مختلف با این وسیله کوچک تزیین می شود. از این رو طبیعی است که میزان تولید و تنوع طرح در میان آن ها بالا باشد.

در حال حاضر دکمه یا صدفی هستند یا فلزی. انتخاب هر یک از آن ها در اولین قدم به شکل ظاهری و تطابق آن با سلیقه مخاطب و مدل لباس بستگی دارد. پس از آن قیمت عاملی تاثیرگذار خواهد بود. از زمانی که فروشگاه های آنلاین به جرگه عمده فروشی های انواع دکمه پیوسته اند، تهیه و خرید این اجناس آسان تر از گذشته می باشد. فروشگاه های آنلاین برای اینکه خدمات مناسبی به مخاطب ارائه دهند تنوع کاملی از دکمه های فلزی و صدفی را عرضه می کنند. این مسئله سبب می شود تا پشتیبانی از جامعه هدف سراسر کشور به خوبی انجام گیرد.

دکمه صدفی یکی از انواع دکمه های مجلسی زیبا و شیک به حساب می آید. دکمه های صدفی از جنس صدف و یا موادی مانند مواد نفتی می باشند. بر اساس مواد و متریال سازنده ظاهر این دکمه ها می تواند براق و یا مات باشد. دکمه های صدفی در گذشته بیشتر ظاهر براقی داشتند. اما امروزه ظاهر این دسته از دکمه ها مات بوده و همین مات بودن زیبایی آن ها را چندین برابر نموده است.

دکمه فلزی اصفهان

دکمه فلزی اصفهان انواع دکمه نقره ای- طلایی و دودی و دکمه فلزی در رنگ های مختلف را می توانید از این سایت تهیه نمایید. دکمه فلزی اصفهان دارای تنوع رنگی بالایی است و از نظر قیمت نیز بسیار مناسب تر از بازار می باشد. این دکمه ها با توجه به رنگشان اسم گرفته اند و معمولا در همه سایزها موجودند. این چهار مدل دکمه جنسشان از فلز بوده و از رنگ بندی بالایی برخوردار هستند و غیر قابل رنگ شدن هستند و هر رنگی مد نظر است را باید در بازار پیدا کرد و امکان این هم هست که رنگ مورد نظر پیدا نشود و از رنگ مشابه استفاده شود.

دکمه قابلمه ای: دو تکه است و باید با دستگاه دکمه زن همراه با قالب ابتدا سر هم یا مونتاژ و سپس با دست دوخته شود. از نکات مثبت این مدل آن است که می توان تکه پارچه ای از یک کار که در حال آماده شدن است را روی دکمه سوار کرد. جنس دکمه قابلمه ای از ورق فلزی بسیار نازک و در بعضی از انواع آن، پایه ها پلاستیکی است.

دکمه لق: پایه ثابت دارد و آن قسمت که از داخل مادگی یا سوراخ شلوار رد می شود ٣۶٠ درجه می چرخد. برای بسته شدن راحت تر، بیشتر روی شلوار جین نصب می شود. جنس آن بیش تر فلزی است. این مدل با دستگاه دکمه زن روی شلوار سوار می شود.

دکمه فلزی سرآستین

دکمه فلزی سرآستین دکمه‌های فلزی سرآستین از متنوع‌ترین نوع دکمه‌های پوشاک هستند. دکمه‌های سرآستین در آغاز ویژه طبقه اشراف و ثروتمندان بود. یکی از مدل‌های اصلی دکمه سرآستین یک دایره خیلی کوچک است که به وسیله یک میله فلزی به دایره تزئینی بزرگتری متصل می‌شود. قسمت پشت بعضی از دکمه‌های سرآستین به شکل لولایی و متحرک است، این مدل از سایر انواع دکمه سرآستین مرسوم‌تر است.

دکمه‌های سر‌دست انواع مختلفی دارند، برخی از آن‌ها بسیار ساده و برخی دیگر با انواع نگین تزئین شده است. علاوه بر این ساختار فیزیکی آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است برخی از آن‌ها دارای یک پخش کوچک متحرک برای ثابت ماندن روی سر آستین هستند و برخی دیگر قفل لولایی دارند. انواع دکمه سر‌آستین عبارتند از:

  • دکمه سرآستین لولایی
  • دکمه سرآستین دو سری
  • دکمه سرآستین مدل قفل شونده
  • دکمه سرآستین مدل زنجیری
  • دکمه سردست مدل گره‌ای