دکمه فلزی سرآستین مخفی پرسی

همانطور که می دانید دکمه فلزی سرآستین یکی از اکسسوری های کوچک جذاب برای آقایان می باشد که هنگام پوشیدن کت و شلوار با پیراهن مردانه جلوه ای فوق العاده شیک به آقایان می بخشد. این دکمه ها انواع مختلفی دارند که هرکدام کاربرد از زیبایی خاص خود برخوردار است. خریداران عمده می توانند انواع دکمه فلزی سرآستین، دکمه های مخفی، دکمه های پرسی و سایر دکمه ها را با مناسب ترین قیمت از این سایت تهیه نمایند.

دکمه فلزی سرآستین مخفی پرسی

فروش دکمه فلزی

فروش دکمه فلزی فروش انواع دکمه فلزی در این سایت به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد. قیمت عمده دکمه فلزی بر اساس قیمت روز بازار دکمه و خرید مستقیم را از مجموعه ما که چندین دهه فعالیت خود را با موفقیت و رضایت مشتریان در برداشته و محصولات را بی واسطه به دست مشتریان می رساند، بخواهید.

انواع دکمه فلزی را بر اساس شکل و کاربرد می توان به چند دسته تقسیم کرد. در ادامه به انواع دکمه فلزی برای فروش اشاره شده است:

  • دکمه لق یا لی: برای شلوارهای جین و لباس استفاده می شود و جنس آن فقط از فلز است.
  • دکمه نوزادی: از جنس فلز می‌ باشد و کاملا ساده و ظریف و کوچک است.
  • دکمه لباس مانتویی مجلسی: این دکمه ها هم معمولاً از جنس فلز هستند و بسیار شکیل و زیبا می باشند.
  • دکمه چهار پارچه: این دکمه ها معمولا برای کیف ها و یا باز و بسته کردن جیب ها کاربرد دارند.
  • دکمه فلزی فانتزی: این دکمه ها از مدل دکمه پرسی می باشند و روی آن ها از شکل ها و یا ایموجی های فانتزی استفاده می شود.

در دنیای خیاط و دوخت و دوز لباس ها نکات بسیار ریز ولی مهمی وجود دارند که خیاط ها بادقت و وسواس خاصی آن را انتخاب می کنند. مثلا دوخت های خاص، رودوزی های تمیز، تودوزی های شیک، خلاصه برای هر لباسی یک آداب خاصی را رعایت می کنند و این جزو رسم کار آن ها است تا زمانی که به دست مشتری می رسد به اصطلاح دوخت آن را تمیز بداند. یکی از همین آداب ها، انتخاب بهترین و مناسب ترین دکمه مخصوص به هر لباس است. دکمه ها هم برای خودشان دنیایی دارند، هر دکمه ای را نمی توان به هر لباسی وصل کرد. دکمه های مختلف نیز برای لباس ها و حتی موقعیت های مختلف طراحی شده اند.

دکمه فلزی پرکاربرد ترین دکمه در فروشگاه های دکمه و خرازی ها می باشد و یکی از محبوب‌ترین دکمه هایی است که خانم ها برای تعیین و انتخاب آن همیشه وقت می گذرانند و به همین علت چون برای خانم ها تعیین شده دارای زرق و برق های زیبا و منحصر به فرد خود می باشد. دکمه های فلزی لباس در سایز های مختلف و همچنین در رنگ های مسی ،طلایی و نقره ای به صورت فله ای و یا بسته بندی شده در بازار موجود می باشند.

  1. دکمه چهار پایه فلزی: به دلیل اینکه این دو دکمه از دو قسمت زیرین و دو قسمت رویی تشکیل شده به آن دکمه چهارپایه می گویند. دارای رنگ بندی های مسی، دودی، زرد قلم و استیل است و در دو طرح ساده و نقش دار تولید می شود.
  2. دکمه قابلمه ای فلزی: این دکمه ها از جنس ورق های فلزی نازک ساخته می شوند، با دستگاه دکمه زن و همراه با قالب مونتاژ شده و سپس با دست دوخته می شوند.
  3. دکمه سردست: دکمه های شیکی است که برای کت شلوارهای رسمی مردانه استفاده می شود.دوخته نمی شود و تنها با پایه تی شکلی که دارد دو آستین را به هم وصل می کند. طراحی آن ها از پلی استر و نگین است.

دکمه پرسی از سری دکمه های بسیار پرطرفداری است که به دلیل استفاده آسان و مقاومت بالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از دکمه های پرسی در موارد بسیاری می توان استفاده کرد، در صنعت چرم دوزی و تولید انواع مصنوعات چرمی، در دوخت لباس جین و مجلسی ، در دوخت کاور وسیله های بزرگ … به همین دلیل این نوع دکمه هم بیشتر تولید می شود و هم از لحاظ قیمت مناسب تر از بقیه انواع دکمه ها است. دکمه های پرسی یک جنس و یک کیفیت مشخص دارند و تنها موردی که می تواند به قیمت آن بیفزاید، گران فروشی برخی از فروشنده ها است. پس تصور این را نداشته باشید که اگر قیمت را از فروشنده ای گران تر گرفتید دکمه کیفیت بالاتری دارد.

پخش دکمه فلزی مانتویی از جنس فلز معمولاً در سبک های اسپرت و همچنین کت ها و لباس های گرم در روی لباس و همچنین به صورت تزئینی بر روی آستین ها اجرا می‌شود. مجموعه ما تولید کننده دکمه لباس برای مانتو و البسه می باشد، که خود دارای دارای مجموعه ای هست که توانسته تمام فروش عمده خود را به صورت مستقیم از کارخانه به دست مصرف کننده برساند. این مجموعه می تواند همراه و همکار شما در مسیر موفقیت آمیز خرید و فروش انواع دکمه فلزی لباس باشد.

بهترین روش خرید عمده دکمه فلزی پرسی خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه و یا تولید کننده است. زیرا این کار باعث می شود محصول با قیمت مناسب تری در اختیارتان قرار بگیرد. با توجه به مقدار مصرفی که دارید می توانید تصمیم بگیرید و بهترین راه خرید را انتخاب کنید. یکی دیگر از راه های خرید دکمه پرسی خرید از سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی معتبر است. این نوع خرید مزایایی زیادی دارد که با یکدیگر بر می شماریم.

  • به راحتی و بدون صرف انرژی، وقت و هزینه رفت و آمد به فروشگاه دسترسی خواهید داشت.
  • می توان به راحتی از تمام محصولات فروشگاه بازدید کرد و از کیفیت، برند و قیمت ها مطلع شد.
  • این نوع خرید به خریدار امکان می دهد که از نظرات دیگر خریداران مطلع شود.
  • حتی می توان از تخفیفات ویژه و استثنایی هم استفاده کرد.
  • در نهایت کالا به صورت رایگان و سریع به دست خریدار می رسد.

بازار خرید انواع دکمه رونق بالایی دارد. این سایت یکی از معتبرترین تامین کنندگان می باشد و با فروش انواع محصولات جدید با کیفیت بالا برای شما مشتریان محترم در تلاش بوده تا رضایت و اطمینان خاطر شما عزیزان را به ارمغان آورد. این مجموعه با حفظ خوش قولی و تعهدات خود نسبت به مشتریان خود، همواره تلاش می نماید که رضایتمندی مشتریان خود را در ارائه به موقع محصولات مورد توجه قرار دهد. ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید کننده و تأمین کننده دکمه های فلزی در کشور شناخته شده ایم. اگر شما به دنبال فروش عمده دکمه های فلزی با کیفیت بالا و قیمت رقابتی هستید، می توانید جدیدترین نمونه ها را از مجموعه ما دریافت کنید.