دکمه سردستی که باعث طلاق یک زن و شوهر مصری شد

مرد مصری برای پیراهن خود یک جفت دکمه سر دست خریده بود که هنگام رفتن به اداره از آن استفاده کند، فروشگاهی که از آنجا دکمه را تهیه کرده بود آن را در جعبه بسیار شیکی قرار داد. مرد وقتی که به خانه آمد همسر او متوجه خاص بودن جعبه دکمه شد. او در پیش خود فکر می کرد که آن مرد این دکمه را از زن دیگری هدیه گرفته است و این باعث درگیری بین این دو نفر شد؛ در نهایت این زن و شوهر مصری تصمیم به جدایی از دیگر گرفتند و از هم طلاق گرفتند. برای خواندن ادامه این مطلب با آراد برندینگ همراه شوید.

امروزه آقایان برای داشتن ظاهری شیک از دکمه های سر دست استفاده می کنند که در جنسهای مختلف تولید می شود و دارای تنوع مدل بالایی می باشد. این دکمه ها یک استایل خاص و متفاوتی به آنها می دهد که به آراستگی ظاهری آنها کمک می کند. برای خرید دکمه سر دست مردانه باید به فروشگاه های لباس مردانه بروید و آنها را متناسب با لباس خود تهیه کنید.

دکمه های سردست دارای مدلهای متلفی هستند که حتی بعضیها از جنس طلا و یا نقره هم ساخت می شود. دکمه سردست مردانه قیمت های متنوعی دارد و هر مدل با هر جنش قیمت مخصوص به خودش را دارد که اکثرا گران قیمت می باشند.