دوش کم مصرفی که توانایی تبدیل شدن به میکروفون را دارد

سر دوش کم جریان چیست؟ پارامتر برای ارزیابی عملکرد سیستم های دوش آب مصرفی (تعداد لیتر عرضه شده در دقیقه) است.

جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های صرفه جویی در مصرف آب به شما این امکان را می دهد که میزان آب تامین شده از طریق دوش را به حداقل برسانید.

دوش کم مصرف که مخصوص کاهش مصرف آب طراحی شده‌اند، مصرف آب را به نصف کاهش می‌دهند بدون اینکه راحتی دوش گرفتن را به خطر بیندازند.

با توجه به عادات دوش گرفتن خود یک سر دوش سازگار با محیط زیست انتخاب کنید. عادات شما هرچه که باشد، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم ست حمامی را پیدا کنید که برای خانواده‌تان مناسب است و هم با اهداف صرفه‌جویی در مصرف آب و هم با سبک زندگی‌تان مطابقت دارد. بیایید نگاهی به طرح ها و ویژگی های موجود بیندازیم.

دوش

دوش دستی دیجیتال: این دوش دستی دیجیتال هوشمند جدیدترین محصول اضافه شده به دوش کم مصرف است.

این دستگاه مجهز به نمایشگر آب است که به شما امکان می دهد مصرف آب خود را در زمان واقعی کنترل کنید. نور LED استاندارد بر اساس زمان استفاده تغییر رنگ می دهد و اگر برای مدت طولانی دوش بگیرید قرمز می شود.

صرفه جویی در مصرف آب و انرژی نباید شما را مجبور کند که در پایان روز از یک دوش آرامش‌بخش شایسته چشم پوشی کنید. راه حل های لوله کشی کم جریان یک سرمایه گذاری عالی برای کاهش مصرف آب بدون به خطر انداختن راحتی هستند.

سر دوش و جریان آبی که از آن خارج می شود را بررسی کنید. فقط آزمایش کنید یک سطل درست زیر دوش بگذارید و فشار را روشن کنید. اگر سطل 10 لیتری شما در کمتر از یک دقیقه پر می شود، وقت آن است که سر دوش خود را ارتقا دهید.

در ایالات متحده، دوش های کم مصرف آن هایی هستند که کمتر از ۷ لیتر آب در دقیقه تولید می کنند. در عین حال جریان آب ایده آلی را فراهم می کنند و آب کمتری مصرف می کنند. می توانید بدون کمک متخصص، سر دوش قدیمی را با سر دوش جدید جایگزین کنید.