دختری تمام عمرش را در کمد دیواری ریلی مدرن گذراند

نام کمد لباس در واقع یک شکل کمد دیواری ریلی مدرن برگرفته از ویژگی های درب آن است. مهمترین ویژگی این کابینت که عموماً در اتاق خواب ها ترجیح داده می شود، این است که سطح پوشش کف ناشی از فاصله باز شدن درهای اتاق را باریک می کند.

از آنجایی که درها را می‌توان با سیستم ریلی به‌طرف باز کرد، فاصله باز شدن با چماق را به‌طور مستقیم به نصف کاهش می‌دهد، در نتیجه هم فضای کمتری را اشغال می‌کند و هم با طراحی ارگونومیک، زیبایی را به اتاق خواب شما می‌آورد.

البته نسبت به کابینت های درب معمولی مزیت بیشتری دارد. بزرگترین مزیت آن این است که اگر اتاق شما باریک است فضای بیشتری را باز کنید و با باز کردن درها از محدود شدن قسمت های دیگر مانند تخت خواب و کمد جلوگیری کنید.

شما در فضای زیادی صرفه جویی خواهید کرد زیرا درها به طرفین کشویی می شوند. کمد لباسی که در حال حاضر تقریبا مورد پسند همه زوج هاست، هم از نظر کاربری و هم از نظر شکل، محصولی راحت و شیک است. این مدل کابینت ها هم فضای اتاق شما را ذخیره می کنند و هم با ظاهری شیک به اتاق شما عمق و وسعت می بخشند.

سیستم کمد لباسی که کاملاً متناسب با اتاق شما طراحی شده است، علاوه بر ابعاد استاندارد ساخته شده، امکان کمدهایی در اندازه های مناسب با اتاق شما را به شما ارائه می دهد.

بزرگترین مزیت این کمد که می توانید برای اتاق خواب یا رختکن خود طراحی کنید، صرفه جویی در فضا است. بسیاری از زنان با کمد برای قرار دادن لباس های خود مشکل دارند. به یک اتاق اضافی در خارج از اتاق خواب نیاز دارد، اما اگر این اتاق توسط یکی دیگر از اعضای خانواده مشترک است، لازم است که امکانات بیشتری در یک منطقه محدودتر باز شود.

بنابراین سیستم های کمد ریلی راه حل این مشکل خواهند بود. با گذشت زمان، نیازها افزایش می یابد. اقلام استفاده شده در گذشته ممکن است دیگر به اندازه کافی کاربردی و شیک نباشند.