حوله تن پوش هنر موجب تسکین خستگی بیماران ام اس می شود

حوله تن پوش بخصوص حوله تن پوش هنر برای استفاده بسیار شیک و فوق‌العاده به نظر می‌رسد، دارای گواهی Oeko-Tex (و در نتیجه عاری از مواد مضر) است، و از پنبه ترکی با منگنه بلند ساخته شده است.

بنابراین صاف و بادوام است. فقط حوله تن پوش با پنبه با کیفیت بالاتر (پنبه سوپیما با منگنه بسیار بلند) ساخته شده است، اما قیمت آن حدود 40٪ بیشتر است.

شمع محکم حوله تن پوش ضخیم‌ترین حوله‌هایی بود که ما آزمایش کرده‌ایم و آن را بسیار کرکی می‌کرد. وقتی در اتاق خوابم پیچیده شده در فرانت گیت قدم می زنم، احساس می کنم در یک روز اسپا هستم، و بعد از شستشوی آزمایشی ما، تقریباً جدید به نظر می رسید.

در واقع احساس بهتری نسبت به بیرون از بسته داشت. از طریق سه دور آزمایش در چهار سال گذشته، و همچنین از طریق سال‌ها آزمایش طولانی‌مدت، از جمله استفاده روزانه و تعداد زیادی شستشو، به‌طور مداوم فوق‌العاده بوده است.

حوله

فرانت گیت در تست های حمام ما بسیار جاذب بود و به جای فشار دادن آب، آب را جذب می کرد. حوله‌های تری معمولاً در حین خشک شدن احساس می‌کنند که به‌طور ناراحت کننده ای کشیده می‌شوند، اما شمع حوله تن پوش صاف به نظر می‌رسد و به راحتی روی پوست خیس حرکت می‌کند.

نسبت به بسیاری از حوله‌های دیگری که امتحان کرده‌ایم، از جمله حوله‌های بروکلین و اسنو، کمتر احساس چسبندگی به بدن را داشت.

همچنین بهتر از بسیاری دیگر بود، البته نه به خوبی انتخاب ارتقا یافته ما، حوله حمام آبگرم رایلی. بر خلاف حوله‌های ضخیم دیگر که سفت می‌شدند، بخش عمده‌ای از Frontgate دارای حرکت و سیال بیشتری برای استفاده بود.

در آزمایش های اولیه ما، فرانت گیت در همان زمان خشک شد که بسیاری از حوله های تری که آزمایش کرده بودیم حدود 15 ساعت در یک روز تابستانی در نیوجرسی اما به زمان خشک شدن پنج ساعته ما نزدیک نشد.

همچنین انتخاب عالی از Onsen، یک حوله مشبک.Frontgate حدود دوجین رنگ غنی و اشباع شده را برای انتخاب ارائه می دهد، بیش از هر انتخاب دیگری که به این معنی است که باید برای دکوراسیون هر حمام مناسب باشد.

فقط حوله امضای گارنت هیل با 20 گزینه در دسترس است به این انتخاب رنگ نزدیک است. ما پس از آزمایش Frontgate متوجه محو شدن رنگ عمده ای نشدیم.