تمیز کردن انواع حوله

در حالی که برخی از افراد پس از هر بار استفاده ست حوله تن پوش هنر خود را به دقت می شویند، برخی دیگر ممکن است به خاطر بیاورند آخرین باری که حوله های خود را تمیز کرده اند را به خاطر بسپارند.

تحقیقات انجام شده توسط love2laundry نشان می دهد که 46 درصد از افراد مورد بررسی از یک حوله حمامی کلاه دار یک هفته قبل از شستن آن استفاده می کنند و 9 درصد از حوله برای یک ماه کامل قبل از تمیز شدن استفاده می کنند.

هنگام شستن لباس‌ها، داشتن لباس‌های تمیز اولویت به نظر می‌رسد، و به راحتی می‌توان تصور کرد که چون تازه دوش گرفته‌اید و هنگام استفاده از حوله تمیز شده‌اید، آنقدر کثیف نمی‌شود.

با این حال، وقتی خود را خشک می‌کنید، سلول‌های مرده پوست را به حوله منتقل می‌کنید همراه با رطوبت جذب شده توسط حوله، این می‌تواند به بستری برای رشد باکتری‌ها تبدیل شود.

به گفته کارشناسان ما در GHI، ممکن است تعجب کنید که بدانید حوله های حمام باید بعد از هر 3 تا 4 بار استفاده شسته شوند تا بهداشتی باشند و برای حوله های مورد استفاده در باشگاه، توصیه می کنیم بعد از هر بار استفاده بشویید.

حوله های بدنسازی شما نه تنها با عرق پوشیده شده اند، بلکه می توانند با باکتری های موجود در هوا نیز تماس پیدا کنند.

برای اطمینان از اینکه حوله‌ها برای مدت طولانی‌تری تمیز، پف‌دار و تازه‌تر می‌مانند، نکات مهم ما برای شستن آن‌ها وجود دارد.

حوله های خود را تا حد امکان در دمای بالا بشویید، ترجیحاً 60 درجه سانتیگراد، اما همیشه برچسب مراقبت از حوله را بررسی کنید تا از جمع شدن آن جلوگیری کنید.

این کار به شما اطمینان می دهد که میکروب هایی را که ممکن است در کمین حوله باشد، از بین ببرید.

برای شستن حوله از پودر بیولوژیکی استفاده کنید. پودر بیولوژیکی حاوی آنزیم هایی است که به شکستن لکه های پروتئینی و چربی کمک می کند.

روشن کننده های نوری و عوامل سفید کننده به روشن نگه داشتن حوله حمامی زنانه سفید و کم رنگ کمک می کنند. برای حوله های رنگی، از یک شوینده بیولوژیکی که مخصوص رنگ ها طراحی شده است استفاده کنید تا از محو شدن آنها جلوگیری کند.

نرم کننده پارچه قدرت جذب حوله تن پوش ارزان دخترانه را کاهش می دهد، اما اگر ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، این کار را کم انجام دهید.

خشک کردن با خشک کن بهترین راه برای نرم و کرکی نگه داشتن حوله ها است فقط مطمئن شوید که قبل از قرار دادن حوله ها در خشک کن آنها را تکان دهید.

از قرار دادن حوله ها روی رادیاتور خودداری کنید، این کار باعث خشک شدن و سفت شدن آن ها می شود.

  • منابع:
    1. ?How often should you wash your towels
  • تبلیغات: 
    1. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.
    2. میوه های خشک چه فوایدی دارند؟
    3. خرید مستقیم بالنگ خشک جهرم
    4. با استفاده از روش بسیار جالب می توانید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنید