با خوردن رب انار ساوه پوست شادابی داشته باشید

ملاس انار، آب انار پخته شده به غلظت بسیار غلیظ. در حالی که رنگ ملاس انار شبیه ملاس ساخته شده از نیشکر یا چغندرقند است، ملاس انار یک شیرین کننده نیست، بلکه یک چاشنی است و به همین ترتیب در مقادیر کم به غذاها اضافه می شود.

رب انار ساوه یکی از خوشمزه و مقوی ترین رب هاست که آن را هم می توان به صورت خانگی درست کرد و هم به صورت آماده از جای معتبر خرید کرد.

ملاس انار یک ماده مهم در آشپزی خاورمیانه است. نام عربی (دیبس رومان یا روب رومان) و نام فارسی (رب انار) به معنی آب انار غلیظ شده است.

نام ترکی «انار ترش» (nar ekşisi) به بهترین وجه با ملاس انار مطابقت دارد. همانطور که گفته شد، طعم ملاس انار بسیار ترش تر از شیرین است و برای برخی از پالت ها طعم آن گس است.

هنگامی که آب انار به غلظت غلیظی جوشانده می شود، رنگ قرمز روشن ریل های انار را از دست می دهد و به رنگ قهوه ای تیره و تقریباً سیاه در می آید.

رب

دستور العمل های استفاده از ملاس انار برای افزودن ملاس انار به حمص، بابا غنوش یا هر سس یا غذای دیگری که ممکن است از اسیدیته یا شیرینی استفاده کند، لازم است.

تا زمانی که از بهترین ملاس انار (ارگانیک و طبیعی) استفاده کنید، یکی از مفیدترین مواد غذایی برای سلامتی شماست. به خصوص شربت انار تا زمانی که طبیعی باشد خاصیت کاهش فشار خون را دارد.

به ویژه بهترین ملاس انار تعادل کلسترول و قند خون را تامین می کند. جدای از این جزئیات، تا زمانی که قندی در آن نباشد، برای بیماران دیابتی مفید است.

جدا از این عناصر، به لطف ویتامین ها و مواد معدنی موجود در شربت انار، از رگ های قلب نیز محافظت می کند. بهترین ملاس انار نیز یک راه حل طبیعی برای جلوگیری از طاسی است.

از دفع سموم از بدن حمایت می کند و با خاصیت ادرارآوری که دارد، التیام می بخشد. شربت انار خستگی مزمن را تسکین می دهد. به لطف ویتامین های موجود در آن، از درمان مشکلاتی مانند اسهال نیز حمایت می کند.