افزایش عرضه لوله پلیکا نگین در ساعت پایانی معاملات بورس در هلند

وقتی در مورد اتصالات ساخته شده صحبت می کنیم منظور قطعات کوچکتری است که به اتصال لوله پلیکا یا تعمیر سیستم لوله کشی کمک می کند.

در مقایسه با سایر فرآیندهایی که بر روی لوله‌هایی با اشکال استوانه‌ای ساده تمرکز می‌کنند، لوله پلیکا که به این روش تولید می‌شود می‌تواند زاویه یا حتی چندین نقطه ورودی داشته باشد.

لوله پلیکا نگین در بازار علاوه بر لوله، اتصالات مربوط به لوله را نیز تولید می کنهد و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اتصالات ساخته شده می توانند اشکال بسیار پیچیده تری داشته باشند، اما به کار دستی بسیار بیشتری نسبت به هر یک از فرآیندهای ذکر شده در بالا نیاز دارند.

ساخت اتصالات لوله پلیکا فقط به صورت دستی در مرحله بازرسی کیفیت بررسی می شود. بیشتر زنجیره‌های تولید می‌توانند خودکار شوند، به عنوان مثال، برش.

لوله

نگاهی دقیق تر به تولید لوله PVC و PE: در حالی که روش های فوق که ذکر کردیم برای کار با مواد متعدد طراحی شده اند و طرح های لوله PVC و PE چالش های منحصر به فردی را با خود به همراه دارند.

اکستروژن تا حد زیادی رایج ترین روشی است که برای ساخت لوله های PVC و PE استفاده می شود، اما به دلیل ماهیت مواد باید تغییرات خاصی در سیستم اکستروژن و طراحی انجام شود.

این پلاستیک ها اصطکاک و استرس بیشتری به سیستم اکسترودر وارد می کنند تا جایگزین ها. بنابراین اکسترودرهای طراحی شده برای این مواد نه تنها باید با استانداردهای بالاتر ساخته شوند تا اطمینان حاصل شود که می تواند در برابر شرایط کاری مقاومت کند.

اما همچنین باید به طراحی اکسترودر متفاوتی متکی باشد، این پیکربندی اکسترودر دوقلو تنش را در بازی کاهش می‌دهد در حالی که به جریان تولید اجازه می‌دهد تا با ظرفیت معمولی کار کند.

همانطور که در حال حاضر می بینید، فرآیند تولید لوله ها پیچیده تر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسد، و شرکت های کمی این ویژگی را به خوبی LESSO نشان می دهند.

مستقر در چین، LESSO یک شرکت با بیش از 30 سال تجربه در بازار لوله است که به راحتی در فرآیند تولید لوله پیشرفته آن قابل مشاهده است.