استفاده از چرم عسلی رنگ در لباس موجب دفع حشرات می شود

چرم خود ماده ای است که مردم شروع به پردازش و استفاده از آن کردند. قبلاً در اواخر عصر پارینه سنگی، ساده ترین لباس های ساخته شده از پوست معمولی با لباس های دوخته شده از چرم و خز جایگزین شد.

اقوام مختلف روش های سنتی زیادی برای پوشیدن چرم عسلی رنگ داشتند. اما همه روش ها را می توان به سه یا چهار کاهش داد که در آنها محصولات اساساً متفاوت به دست می آید.

سپس اولین تکنیک های تزئینی ظاهر شد گلدوزی (با مهره ها و غیره)، رنگ آمیزی، لوازم جانبی. و حتی کشف بافندگی، چرم را از زندگی روزمره  کمربند، کیف، کفش، زره جدا نکرد.

خواص چرم و استفاده از آن به پوست هایی که از آن ساخته شده و روش های فرآوری آن بستگی دارد. سراجی: چرم متراکم از پوست گاو (گاو)، کمربند، کیف و سایر لوازم از آن ساخته می شود.

چرم

چرم خام پانسمان بدون برنزه کردن. دباغی پوست خام دباغی ضعیف با زاج. چرم دباغی گذشته از عملیات دباغی چربی یا دباغی با تانن های شیمیایی گیاهی و بعداً مصنوعی.

چرم خام دامنه باریکی داشت. اما چرم خام از زمان های قدیم برای ساخت لباس، کفش و غیره اصلی ترین بوده است. دباغی با کمک تانن های گیاهی نیز از دوران باستان شناخته شده بوده است، اما نه در میان همه مردم. اکنون تقریباً در همه جا از چرم دباغی شده استفاده می شود.

منشأ مواد به آن معنایی مقدس می بخشید. در کتاب فولکلور در عهد عتیق، جیمز جورج فریزر آیین های باستانی سامی و آفریقایی را توصیف می کند که در آن حلقه ها و دستبندهای چرمی عناصر کلیدی هستند.

سرخپوستان آمریکای جنوبی هنوز به قدرت جادویی حرزهای چرمی اعتقاد دارند و بومیان استرالیایی تله های رؤیایی جادویی را از پوست لباس پوشیده و رنگ شده خفاش می سازند. ما استفاده مشابهی از چرم را در میان مردمان دیگر می‌یابیم.

خواص چرم و استفاده از آن به پوست هایی که از آن ساخته شده و روش های فرآوری آن بستگی دارد. سراجی: چرم متراکم از پوست گاو (گاو)، کمربند، کیف و سایر لوازم از آن ساخته می شود.

از پوست گوسفند و بز برای پوشاندن چرم نرم و کشدار استفاده می شود که عمدتاً از آن لباس ها دوخته می شود. پوست خوک به دلیل سطح خاصی که جذابیت کمتری نسبت به سایر انواع چرم دارد، اغلب به عنوان یک ماده پوشش عمل می کند.

یا با سنگ زنی لایه رویی، تقلید از جیر، اصیل می شود. چرم های عجیب و غریب: مارمولک مانیتور، تمساح، پیتون، مارمولک، مار، شترمرغ، فوک، وزغ، مارمولک پوست های گران قیمت و کمیاب هستند. اغلب می توانید تقلید آنها را با یک الگوی مشخصه بازتولید شده پیدا کنید.