استفاده از لیمو برای درست کردن سس های خوشمزه و عالی

لیمو منبع غنی ویتامین C است. رژیم غذایی حاوی لیمو به طرق مختلف برای شما مفید است. آب لیمو ترش دارای 5 تا 6 درصد اسید سیتریک و PH 2.2 است. می تواند طعم بسیاری از غذاهای لذیذ، مارینادها و نوشیدنی ها را افزایش دهد و یک سس سالاد عالی باشد.

لیمو می تواند  لباس بیمارستانی به کاهش وزن کمک کند و از شما در برابر بسیاری از بیماری های قلبی عروقی محافظت کند.لیمو در روم باستان به قدری کمیاب بود که به عنوان نمادی از وضعیت در نظر گرفته می شد و پادشاهان و افراد ثروتمند از آن برای هدیه دادن به یکدیگر استفاده می کردند.

لیمو سلامت قلب شما را تقویت می کند. زنان مبتلا به مشکلات قلبی ممکن است از لیمو ذخیره سود ببرند لیمو یکی از غنی ترین منابع ویتامین C است.

مطالعات نشان می دهد لیف بچه گانه که میوه ها و سبزیجات، به ویژه آنهایی که سرشار از ویتامین C هستند، می توانند از بیماری عروق کرونر قلب پیشگیری کنند  همچنین نشان داد که مصرف لیمو و پیاده روی سطح فشار خون را کاهش می دهد.

مرکبات، از جمله لیمو، حاوی فلاونوئیدهای ضروری هستند که به درمان تصلب شرایین کمک می کنند. این ترکیبات پاسخ های التهابی در بدن را که می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی شود، کاهش می دهد.

بهترین ورزش برای سلامت ماشین سنگین دست دوم اقساطی ۱۴۰۰ قلب برای کاهش خطر سکته مغزی. ممکن است به کنترل وزن کمک کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که پلی فنول های موجود در لیمو به سرکوب چاقی ناشی از رژیم غذایی کمک می کند.

نشان داده شد لیمو شیرین قبل از خواب که این پلی فنول ها افزایش وزن بدن و تجمع چربی بدن را سرکوب می کنند. رژیم غذایی سم زدایی لیمو (شربت های ارگانیک افرا و خرما و آب لیمو) به کاهش چربی بدن کمک می کند در نتیجه وزن بدن را کاهش می دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

  • منابع:
    1. 13 Incredible Health Benefits Of Lemons And Nutritional Value
  • تبلیغات: 
    1. تعطیلی موقت به طور موقت سیستم مدیریت اطلاعات توتال
    2. سرگرمی روزمره با نگهداری از ماهی های کوچک
    3. استفاده از ادویه ها در صنایع دارویی و غذایی
    4. افزایش ارزش دارویی غذاها با افزودن ادویه ها