استفاده از جک بالابر مکانیکی در حمل تلسکوپ فضایی نانسی گریس رومن

جک بالابر مکانیکی: جک بالابر مکانیکی معمولاً برای وسایل نقلیه کشاورزی به جای اتومبیل یا کامیون استفاده می شود.

جک های Hi-Life بیش از 100 سال پیش توسط شرکت تولیدی بلومفیلد طراحی شده اند. دو پین کوهنوردی وجود دارد که به طور متناوب در بالابر Hi-Jack کار می کنند، یک پایه بار را نگه می دارد و دیگری آزاد می شود و در حین بلند کردن به کل بعدی منتقل می شود.

این نوع جک در صورتی خطرناک است که نحوه استفاده صحیح را نمی دانید – لطفا قبل از استفاده با یک متخصص مشورت کنید.

جک موتور سیکلت: همانطور که از نام آن مشخص است، از این نوع جک برای بلند کردن موتورسیکلت ها برای تمیز کردن و اصلاح استفاده می شود.

این برای بلند کردن ایمن موتورسیکلت ها توسعه یافته است و همچنین تمایل دارد برای بلند کردن وسایل نقلیه سبک ATV 4 چرخ نیز استفاده شود.

جک

جک چرخ دستی: جک ترولی برای بلند کردن وسیله نقلیه به منظور کارکردن زیر آن برای تعمیر یا نگهداری منظم ساخته شده است.

معمولاً برای بلند کردن وسایل نقلیه و نگه داشتن در یک موقعیت امن برای مدت کوتاهی طراحی شده است. چرخ های جک ترولی حرکت های جزئی انجام می دهند تا جابجایی خودرو در حین توزیع وزن جبران شود.

جک های هیدرولیک واقعاً کاربردهای مختلفی دارند و می توانند به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند خواه تعویض لاستیک، بلند کردن وسایل نقلیه خود برای نگاه کردن به زیر آن برای تعمیر یا نگهداری، یا حتی بلند کردن یک قطعه تجهیزات سنگین برای تعمیر.

یک جک هیدرولیک به کاربر این امکان را می دهد که نیروی و قدرت زیادی را از طریق یک حرکت کوچک و ساده اعمال کند و پروژه مکانیکی بعدی شما را بسیار آسان تر می کند.

ثابت شده است که AFF بادوام، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است، در حالی که کار را به نحو احسن انجام می دهد. سری ما از جک‌های فورج آمریکایی را که ارائه می‌کنیم، بررسی کنید.