استفاده از اجاق گاز جواهریان در ساخت ماهواره های چینی

برای قرن ها آشپزها گاز را با قدرت مرتبط می دانند. گاز را به یک اجاق گاز ضد زنگ اضافه کنید و کلمه “دقت” به ذهن شما خطور می کند. وقتی ترمادور را به معادله اضافه می‌کنید، محدوده گازی به دست می‌آید که از بقیه بیشتر است.

بدون شک اجاق گاز جواهریان یک الزام اساسی در آشپزخانه ی هر خانه است که داشتن استاندارد و کیفیت مطلوب از جمله مولفه هایی است که تولید کننده باید در تولید خود به آن توجه ویژه داشته باشد.

ترمادور با میراث غنی و صد ساله محصولات استثنایی و نوآوری در تقریباً هر دسته بندی آشپزی، به عنوان یک برند آمریکایی واقعا استثنایی قرار گرفته است.

محدوده گاز ما مواد با کیفیت را با مهندسی هوشمند ترکیب می کند. محدوده‌های گازی محصولات شاخص برند ما هستند و به دلیل قدرت برتر و همچنین توزیع یکنواخت گرما مشعل‌های ستاره منحصربه‌فرد ما مورد توجه قرار می‌گیرند.

اجاق

کدام اجاق گاز را انتخاب کنیم؟ آیا قصد دارید آشپزخانه جدید خود را به اجاق گاز مجهز کنید اما واقعاً نمی دانید چیست؟ درست است که مدل های کوچک و بزرگ با گاز شهری یا بطری بسیار زیاد است… در زیر نکاتی را به شما می دهیم تا بدانید کدام اجاق گاز را انتخاب کنید.

اجاق گاز شما چه ابعادی دارد؟ انتخاب اجاق گاز شما به طور خاص به تعداد مشعل های مورد نظر شما بستگی دارد:

مدل کلاسیک مجهز به 4 مشعل، یک مدل مجهز به 4 مشعل و یک توری یا یک تپانیاکی.فمدلی مجهز به مشعل ووک، ایده آل اگر دوست دارید وک درست کنید و تابه بزرگی داشته باشید.

همچنین قدرت آن در زمان شما صرفه جویی می کند و آب را در کمترین زمان به جوش می آورد. در صورت درخواست، حتی مدل‌هایی با مشعل گازی دراز وجود دارد که برای مثال برای قرار دادن ماهی تابه مفید است.

انتخاب شما به پیکربندی آشپزخانه شما نیز بستگی دارد. اجاق ها در اندازه های مختلف وجود دارد:

اجاق گاز با اندازه استاندارد، یعنی 60 سانتی متر عرض؛ اگر آشپزخانه شما کوچک است، نترسید زیرا اجاق‌هایی باریکتر از 60 سانتی‌متر نیز وجود دارد.
از آنجایی که اجاق‌ها در آشپزخانه‌ها بیشتر و بیشتر به چشم می‌خورند، اجاق‌های عریض 90، 100 سانتی‌متری یا بیشتر نیز وجود دارند.

آنها نه تنها یک حبه خاصی را به آشپزخانه شما می آورند، بلکه یک مزیت دیگر، دیگر دسته ای برای تابه ها و قابلمه هایی که تمام فضای روی اجاق را اشغال می کنند، وجود ندارد!
به عرض سفارشی نیاز دارید؟ مشکلی نیست: به یکی از فروشگاه های ما بروید. یک متخصص مدلی را برای شما سفارش می دهد که مناسب شما باشد!